tisdag, april 14, 2009

Glidmedel till torr-Mickan!

Jo juste, jag glömde en sak...
Tänkte bara berätta för er att Mickan är djävligt torr!
Helt sjukt djävla torr.
Det är inte många som måste ha glidmedel i håret för att få lite fukt någonstans på kroppen..
Jösses!
Tänk den på apoteket:

Apotekaren: Jasså, klick?! Hoppas det sätter fart på sexlivet då!
Mickan: Va? Alltså nej! Jag är inte torr där nere. Det är liksom till mitt hår.....
Apotekaren: Jamen visst! Alla som köper glidmedel har det till håret *blink blink*
Generad Mickan: Ah fast det är faktiskt till....
Apotekaren: Det blir 60 kr, eller vill du ha något mer? En dildo som kan massera dina fötter också?

Haha! Nä gud, jag måste sluta ha sån konstig fantasi.
Nästa gång jag behöver lite glid ska jag iaf sno lite från hennes hår!

2 kommentarer:

Mickan sa...

HAHAHHAA!
det där var det roligaste jag läst på länge.
Lika kul som att filma två terrorister för Jonas!

Puss älskling

Steffi sa...

Apotekare har nog hört alla bortförklaringar när det gäller glidmedel. ;)