tisdag, juni 30, 2009

Kort om P&L!

Okej då kanske jag ska ta och skriva lite om P&L då!
Kan ju säga att det var hur djävla grymt som helst!!! DÄR KAN MAN VA'!!!
Vi kom dit på tisdags kvällen runt 7 tiden.. slapp alla djävla köer eftersom Johan hade hållt en tältplats till oss.
Visserligen var inte den tältplatsen så djävla bra eftersom polisen kom efter bara några minuter och sa att vi var tvungna att flytta på oss. Haha!
Så vi fick byta plats mitt i fyllan och villan och det blev väl sådär va? ;)
Tältet höll i någon dag sen var det totalt sönder hoppat. RIP!
Det blev en djävla massa fylla och en djävla massa LOVE på P&L!
Solen stekte och det var bara helt djävla underbart.
Pallar inte skriva så djäävla utförligt för det är så sjuuuukt mkt att berätta.
Samtidigt som den där veckan känns så sjukt kort så har det hunnit hänt lika mkt grejer som på ett helt djävla år.
Jag längtar tillbaka!
Peace & Love 2009 - där kan man va'!!!!!!!!!!!!!!

"- Känner ni han som bor här?
- Jaaa... han har hoppat på vårat tält så vi snor hans tältpinnar!
- Det är ju inte så djävla sjysst. Men känner ni verkligen han?
- Ja det gör vi!
- Vad heter han då?
- Ehhmm... JONAS!
- Aha, ja det är säkert mkt möjligt.. aja.. men vad heter ni då? Jag heter Fredrik!
- Ehhhmmmm ... jonas....!"

HAHA. Så djävla smidigt av mig och Jonas!
Internt som fan men ändå sånt djävla bedrägligt beteende.


Inga kommentarer: