onsdag, juli 01, 2009

Värmeslag.

Det är varmt!
Det är helt sjukt djävla varmt!!!
Inte för att jag klagar, but still...
Idag ska jag tvätta mina skitiga kläder från P&L. Fy fan vad tradigt!
Efter det bär det av hem till Jossankarin och jag antar att vi sitter på balkongen halva kvällen och kedjeröker och snackar en massa skit :)
Imorgon ska jag sola, sola, sola, sola.. inte för att jag är blek men ändå. Lite brunare om rygg och mage skulle inte skada.
Känns inte som om jag är så förtjust i brännan man fick från Peacean! :P
På fredag blir det utgång med några styckna och då ska vi fira mig och Mickan..
Äntligen alkhol igen.. haha.. nää så illa är det inte men jag kan ju lova att abstinensen är ganska stark!
På lördag blir det bakis och på söndag fyller jag år :)
Släkten kunde inte fira mig då så det får bli en annan dag..
Istället åker jag och mamma in till stan för att shoppa och sedan blir det middag och bio med Jossan.
Åh vad jag gillar't!

Inga kommentarer: