torsdag, juli 02, 2009

En tidig födelsedagspresent!

Ja som alla mina vänner vet så är jag ju inte så ordningssam av mig när jag har alkohol i kroppen.
Och detta tillstånd hade jag ju mestadels på Peacean ;)
Så min mobil for och flög lite hur som helst..
Inte nog med det vanliga, nej jag skulle självklart tappa ner den i toaletten också!
INTE en bajamaja ;) .. en vanlig toalett..
Så min telefon fick sig ett litet dopp och gav därefter upp.
Jag la den på torkning och efter några timmar fungerade den hyffsat iaf.
Men sen blev mitt alkoholtillstånd värre och helt plötsligt upptäckte jag att jag hade tappat min mobil.
Så jag fick springa omkring på campingen och leta i ett bra tag ;)
Tillslut hittade jag den i skogen där den var trampad på och alldeles trasig.
Haha..
Mm så jag behöver ju inte säga så mkt mer egentligen, ni förstår nog själva hur djävla bra den fungerar nu!
Men tur i oturen så fyller jag ju år på söndag och idag fick jag en förskottspresent av mamma och pappa!
EN NY MOBIL! :)
Tjoho. Så nu är det fritt fram igen.

Inga kommentarer: