onsdag, juli 08, 2009

Jag vill vara på Hultsfred.

Det är dåligt väder på Hultsfred och fyfan vad det glädjer mig!!
Då känns det iaf lite bättre att jag inte är där :)
Tittade på lite filmer därifrån idag och såg gummistövlar, lera, vattenpölar och regnkläder!
YEHEEES :D
Dock fick jag ett SMS från Elias som är där och han sa att det var bra väder idag... hmpfff...
Jag vill inte höra något bra om Hultsfred, jag vill bara höra det dåliga.
Annars får jag rå ångest över att inte vara där.
Har redan börjat vänta på bandsläppen inför nästa års festivaler ;)
Jag håller alla tummar jag har om att RHCP släpper en ny skiva och besöker en djävla massa festivaler nästa sommar.
Herredjävlar vad jag ska åka runt då!
Ska fan i mig gå på varenda konsert dom håller.. man vet ju aldrig när det tar slut?!
Tänk om det redan är slut????????????????????????????????
Nääääääää!!! Sånt vill jag inte tänka på.


Inga kommentarer: