tisdag, juli 07, 2009

Ålder är bara en siffra.

Den här dagen kan vara den längsta dagen i hela mitt liv, och det är fortfarande 1 timme kvar här på jobbet!
Sjukt.
Känns som om den aldrig kommer att ta slut och jag kan knappt förstå hur jag orkat mig igenom så många timmar ändå..
Efter jobbet ska jag iaf hem till mamma och pappa och fira mig med mina nära och kära!
Det ska väl bli kul om man bortser ifrån vad det är vi firar ;)
Börjar fan gå utför nu!
I söndags när jag fyllde år var jag och shoppade med mamma och sedan mötte jag upp Jossan och vi satt oss på en krog och tog några (ganska många) drinkar.
Tro fan att jag inte ens behövde visa leg. Jag säger ju det!! Nu djävlar börjar jag bli gammal.
Jag som alltid får visa leg bara jag ska köpa cigg, men nej.. nu såg jag tydligen gammal ut!
Hmmppf.. jaja, nu glömmer vi det och bokar tid för botox istället.

Inga kommentarer: