måndag, juli 13, 2009

Fikat hos Madde.

Måndag och en ny vecka!
Som tur är var jag ledig idag så jag börjar inte jobba förrän imorgon :) .. skönt det iaf.
Idag har jag varit hemma hos Madde på en fika och träffat hennes lilla bebis också.
Det var jättetrevligt :)
Vi satt i solen på deras tomt och käkade B&J och snackade medans hundarna låg och vilade och småbusade lite.
Kom nyss hem och har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen..
Är skit fint väder men Kiedis är på tok för trött för att gå en promenad nu så jag får väl sitta här och dega!
Kanske spela lite GH och senare ska jag ringa till Mickan och planera lite inför våran semester.
Vi ska till Göteborg i några dagar och sen bär det av till Skåne också.
Woho :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag längtar efter semester med min bästa tjej! <3
Götet kommer bli underbart!!!
Puss Mickan

Anki sa...

Det kommer bli bäst älsk!
Vi ska vända upp och ner på hela djävla Götet ;)
Puss