torsdag, juli 16, 2009

1 dag kvar.

1 dag kvar tills vi åker!
Idag är det full rulle som gäller. Jag måste packa, inte för att man behöver packa så mkt men det är ju faktiskt det som är det svåra.
Att packa lite saker :P
Senare idag ska jag träffa Mickan och då ska vi packa in hennes grejer i bilen, vi ska hämta biljetterna och åka och handla på bolaget.
Sen är vi fan klara för att åka!
Dock måste vi vänta tills klockan 5 på fredag eftersom Mickan slutar jobbet då.
Innan jag hämtar henne ska jag åka och lämna Kiedis hos Mårten som ska passa honom i helgen :)
Kiedis kommer få det toppen kul eftersom Mårten och Mikael har Kalle hos sig i helgen också.
Kalle är en av Kiedis små hundkompisar :) dom har jätteroligt tillsammans så jag är inte orolig alls faktiskt.
Nu ska jag sätta igång att bränna lite skivor till våran långa bilfärd ner till Hultsfred!

Inga kommentarer: