torsdag, juni 04, 2009

En gårdag med konstigheter!

Gårdagen bjöd på lite allt möjligt!
Först jobbade jag vilket som vanligt var himla tråkigt och drygt...
Efter jobbet åkte jag till Mickans lägenhet, tog tuben till Gullmars där Mickan skulle hämta upp mig.
Men fröken fräken har visst lika dåligt lokalsinne som jag och hennes mamma ringde och sa att dom var inne i stan och snurrade omkring :P
Jaha! Haha..
Så där satt jag väl i 30 min och väntade. Inte så farligt ändå eftersom jag hade Kiedis med mig och då kommer varenda människa fram och pratar med en ;)
Väl upplockad av Mickan så bad jag henne och stanna så jag kunde köpa en sallad.
När jag kom ut till bilen igen så startade den inte och hon hade inga startkablar i bilen.
Så vi fick vinka in första bästa bil för att se om han hade startkablar, men icke, det hade han inte!
Men efter någon minut kom han tillbaka och sa att vi kunde rulla igång bilen :P
Haha. Så där fick jag och Mickan stå och putta bilen (som förövrigt vägde flera djävla ton) och killen fick försöka starta.
Det måste sett sjukt kul ut för det sprang fram två killar till som frågade om vi ville ha hjälp att putta ;)
Sedan startade faktiskt bilen och vi gav oss iväg till lägenheten som var jättefin och mysig!
Och ännu finare blir den när hon har fått i ordning på allting :P
Vi stannade och fixade i lägenheten till 23.15 och sedan åkte vi hem.
Pierre körde och jag och Kiedis fick sitta bak som två hundar ;)
Sätena var nedfälda så jag satt i bakluckan och tro fan det! På vägen hem kom snuten bakom oss!!
Jag HATAR poliser när jag sitter i bilen och kör eller som nu, sitter olagligt, och den där snuten la sig i arslet på oss.
Jag fick noja som fan och Pierre började köra ifrån polisen! Haha.. galning :)
Men det gick bra. Tur det.
Nu ska jag iväg till jobbet igen men imorgon är jag ledig, tjoho!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det händer bara oss!
Puss Mickan