måndag, juni 22, 2009

Jag kommer sakna dig Kiedis.

Nu åker jag till Peace & Love festivalen om några timmar.
Det ska bli så djävla roligt!! Och ja, vädret ska hålla i sig!! :D
Nu ska jag bara få lite sömn ikväll och sedan drar vi tidigt imorgon.
Inatt ska jag gosa in mig riktigt långt in i Kiedis päls och sniffa på honom en sista natt innan vi åker.
Kommer pussa ihjäl honom och fälla några tysta tårar när vi ska åka.
Min älsklings Kiedis!!!!!!! <3
Men som Jossan sa till mig idag; både han och jag kommer ha det kul! :)
Det kändes faktiskt skönt när hon sa så!
Kiedis får ju vara med sin bästa vän i 1 hel vecka och jag får vara med min bästa vän på festival.
Men FYFAN vad jag kommer sakna min lilla loppalus!




1 kommentar:

Fia sa...

http://www.youtube.com/watch?v=_mu6dxoJajo

Tror att denna låt är någonting du kan relatera till, kanske kan den hjälpa dig lite på vägen. Jag kom och tänka på dig när jag hörde den. Jag brukar tänka på dig då och då, och funderar över hur det går för dig.

Glöm inte att du är en stark och en otroligt vacker tjej!