lördag, juni 06, 2009

Studentmottagning, födelsedag och inköpslista.

Shit vad länge jag och Kiedis sov idag! Till klockan 12.45!!
Alltså jag vet inte när det hände senast.
Men sjukt skönt var det :)

Igår var jag på Marinas (min brorsas flickvän) studentmottagning.
Jossan var med också och det var jättetrevligt :)
Dock är jag så sjukt lättpåverkad att jag kände av ett litet glas champagne och ett halvt glas vin.
Haha.. det är fan illa!!
Visserligen hade jag inte ätit något på hela dagen men ändå..
Efter mottagningen gick jag och Jossan hem till mig och åt middag och hade myskväll.
Vi planerade lite inför min födelsedag.. ska nog hyra en storlokal och ha en storfest med tema!
Vad det blir för tema får ni se lite senare :P

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Ska snart åka och storhandla mat med mamma!
Jag är sämst på att handla mat för jag vet fan inte vad man handlar för något.
Jag brukar alltid gå ifrån affären med frukt, cola och yoghurt.. men nu har jag suttit inne på nätet och googlat fram massa inköpslistor och skrivit mig en egen!
Så nu jäklar ska jag handla!!
Har dock en förmåga att solla bort allt jag har skrivit upp och bara köpa det "säkra" ändå.. men nu ska jag ge listan till mamma så att hon får se till att allt som står handlas.
Känns som en bra idé!

Inga kommentarer: