tisdag, juni 09, 2009

En lista.

1. Hur gammal är du om 5 år?
25, ska fylla 26..!!
2. Vem var den sista du träffade?
Pappa
3. Hur lång är du?
159 cm LÅNG!
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Donnie Brasco med Johnny Depp ;)
5. Vem ringde du senast?
Jossan
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem?
Till Kurre: "Vad bra :) då får du ta dig tid någon dag och träffa mig! På midsommar kan jag inte följa med. Ska till Långholmen :)"
7. Vad är dagens planer?
Långpromenad med Kiedis
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS?
Ringa! Alla som känner mig vet att jag är SÄMST på att svara på SMS. Hate it!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Dom är gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Idag på jobbet.
11. Vilken ögonfärg har du?
Väldigt gröna.
12. När vaknade du idag?
Runt 11 tiden :P
13. Har du någongång hittat en katt?
Nej, men jag sa det en gång för att få behålla en katt som jag hade fått.
14. Vilken är din favoritplats?
Sitta på min balkong med en cigg.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Bak i bilen.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Jag har absolut ingen aning!
17. Vad skrämde dig som barn?
Kitteldöden (att bli kittlad till döds).
18. Vem fick dig att skratta senast?
Pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Vadå? Får man inte äga vinyler om man är ung?
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan kläder helst!
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i?
Bara 1.
24. Har du någongång spytt på fyllan?
På tok för många gånger.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor.
26. Är du social?
Djävligt översocial.
27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Antagligen shoppa en massa.
29. Tycker du om kinamat?
Usch nej!!
30. Tycker du om kaffe?
Nej fy fan!
31. Vad dricker du till frukost?
Smoothie.
32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast på vänstersida.
33. Kan du spela poker?
Jag är grym på poker!
34. Tycker du om att mysa?
Nej. Jag gillar inte närhet!
35. Är du en beroendemänniska?
Ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Tror inte det. Kommer aldrig ihåg folks födelsedagar!
37. Vill du ha barn?
Nej tack!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Jag kan engelska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tack och lov!
40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool. Är rädd för hajar!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Min hund.
42. Äger du dyra smycken?
Nej, jag använder inga smycken.
43. Har du någongång testat narkotika?
Ja det har jag!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En cigarett.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Pappa.
46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett ärr i huvud från en järnlåda som trillade ner från 5 meters höjd. Det ordagrant sprutade blod!
47. Vad har du för ringsignal?
Millencolin - Brand New Game
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja. I ett förråd.
49. Flirtar du mycket?
Dom brukar säga det ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På min balkong.
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, men jag kan fylla på :P
52. Har du fått fortkörningsböter?
Ja det har jag fått.
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Marley och jag.
54. Läser du dagstidningen?
Nej, aldrig.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men på Härliga Hund, en månadstidning.
56. Dansar du i bilen?
Det händer!
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på?
Bandit.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En address och ett klockslag.
59. När var du i kyrkan senast?
Förra sommaren.
60. Vilka personer utmanar du?
Inga!

Inga kommentarer: