torsdag, juni 11, 2009

Pinsamt Huddinge, pinsamt!

Jag måste bara säga att fyfan vad skönt det är att inte bo i Huddinge längre!
Det är en konstig djävla håla alltså..
Igår fick jag höra att det går ett rykte om mig och Mickan att vi skulle vara lesbiska.
Men snälla nån!!
1. Slutade man inte sprida rykten efter man fyllt 15 år?
2. Varför är ni så otroligt pinsamma och beter er som småbarn?
3. Ni måste verkligen sakna en del i hjärnan som kallas humor!

Alltså det är bara så djävla absurbt att folk håller på så fortfarande.
Det tragiska är att ryktet kommer ifrån när jag och Mickan drev med varandra på facebook!
Jag säger då det.. tragiska människor.
Och för att klargöra;
Nej, jag är INTE lesbisk men jag har absolut ingenting emot homosexuella människor!
THEY ARE LOVELY!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjuka, sjuka rykten!!!!
Hur fan orkar folk?

Puss Mickan