tisdag, juni 16, 2009

Min helg.

Hej igen! :P
Jag har inte haft tid att uppdatera dom senaste dagarna, har haft full rulle!
I lördags hade min brorsa avskedsfest och efter det blev det krogen :)
Det var kul som fan!! En väldigt händelserik kväll faktiskt :P
Började vid 19.00 och var inte i säng förrän 06.00.
Haha.
Lägger upp bilder från kvällen lite senare (ska snart iväg till jobbet).
I söndags vaknade jag och Jossan upp bakis och begav oss upp till Hagis för att handla mat och snacks..
Efter några timmars segandes i soffan åkte vi iväg till min mormor och morfar där halva släkten var och firade min morfars födelsedag i efterskott.
Efter det åkte jag och Jossan tillbaka till mig och fortsatte våran bakis kväll.
Igår jobbade jag och var så djäääävla trött... och idag är jag fan lika trött...
Men men, nu ska jag iväg till jobbet.. tänkte bara skriva så ni vet att jag lever.
Puss och hej!

Inga kommentarer: