tisdag, juni 09, 2009

2 veckor kvar!

Om 2 veckor åker jag och Jossan till Peace & Love!
Jag längtar så sjukt mycket men ändå inte.
Det blir första gången jag är utan Kiedis mer än några timmar.
Shit vad jag kommer sakna min lilla knoddi.
Kommer göra ont i hjärtat när jag ska lämna honom hos mamma och pappa och veta att jag inte kommer se honom på ungefär 1 veckas tid!!
Självklart längtar jag till att gå på festival med Jossan men jag vill inte lämna min Kiedis.
Jag kommer vara världens oroligaste "mamma".
Tänk om något händer honom? Tänk om han undrar varför jag lämnade honom?
Han är ju bäst min lilla hund.
Ååh vad jag kommer vara lycklig när jag kommer hem igen och får pussas med honom.
Det kommer bli många glädjetårar. Min lilla skatt <3


1 kommentar:

Phia-Helena sa...

fruktansvärt gullig hund.. hur gammal är han..ursöt ..ler../p