onsdag, juni 17, 2009

Hektiska dagar.

Jag har haft och har ett par hektiska dagar framför mig.
Förstår inte hur jag ska hinna med allting innan vi drar till Peace & Love!!
Upptäckte idag hur jäkla mycket jag har att göra innan nästa tillfälle i skolan som är direkt efter P&L.. så jag har alltså bara några dagar på mig att få allting klart.
Idag har jag suttit och pluggat sen klockan 13.00 till 20.00.. Är helt slut i huvudet kan jag ju tala om.
Imorgon åker jag och Jossan till landet och det är verkligen behövandes!
Skönt att åka ut till natur, skärgården, vattnet och skogen och få lite frisk luft och bara ta det lugnt.. eller ja, nästan bara ;) ..
Självklart ska det drickas på midsommar också!
Känner jag oss rätt kommer vi vingla omkring där i skogen och jag kommer väl försöka leta reda på Dregens hus! Haha..

Btw, igår hände en sak som fan bara kan hända mig!
Var ute på en skogspromenad med lilla Kiedis. Han sprang omkring lös och vi busade, hoppade och skuttade.
Jag beslöt mig för att gå hem och hämta kameran och sedan gå tillbaka!
När vi sen kom hem för andra gången skulle jag ta fram min mobil men upptäckte då att jag hade tappat den i skogen!!
Hur djävla klumpig får man vara?
Så det var bara att gå tillbaka igen och börja leta. Morr!
Tillslut hittade jag den iaf, så ingen skada skedd :)

Lite foton från igår...










Inga kommentarer: