måndag, juni 01, 2009

Jag hatar att må för bra för då mår man alltid dåligt efter.

Vart tog min motivation vägen?
Fan!! Nu känns allting så djävla misslyckat.
Hela jag känns misslyckad.
Har ju tillochmed känt mig snygg i helgen och nu sitter jag här, deprimerad som fan, och känner mig fet, tjock, ful och äcklig.
Jag orkar inte må såhär!!!!!!
Hur kan allting vända???
Jag vet inte vad jag håller på med. Allting känns hopplöst.
Jag kommer ALDRIG bli frisk :(
FAAAAN!
Har försökt att förtränga känslorna med att hoppa måltider, hetsa, spy....
ALLT KÄNNS SÅ DJÄVLA HOPPLÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill gråta, skrika, slå, hata..
Varför är jag sån här?? Jag vill inte vara så som jag har blivit.
Det är inte jag.
Nu vill jag låsa in mig i min lägenhet igen och aldrig mer komma ut i världen.
Känner mig uttittad av varenda människa som ser mig.
HJÄLP!
JAG ORKAR INTE!!!

1 kommentar:

Josefinne sa...

Gråt, skrik, slå och hata!
Men glöm aldrig att du är världens vackraste, sötaste, snyggaste och coolaste tjej! Jag älskar dig snyggo! ;)