fredag, juni 12, 2009

Dålig dag :(

Idag har jag en dålig dag. Känner mig inte alls på topp och vill bara krypa ner under en filt i soffan och glo på film hela dagen!
Undra om det är vädret som påverkar?
Känner mig bara nere och har inte lust att göra någonting alls..
Måste bli ändrig på det tills imorgon då min brorsa har avskedsfest.
Han åker till Australien i 1 år om någon vecka :(
Så ja, tills imorgon måste jag ligga på topp igen!
Det blir först avskedsfest i lokalen och sen utgång..
Kiedis blir hämtad av mamma och pappa tidigt imorgonbitti då dom ska åka ut till landet över helgen. Kommer sakna honom så mkt!!
Men eftersom han ska ut dit så måste jag ju ta min chans att gå ut på krogen när jag är utan hund en helg.
Hmmm.. hur ska jag få upp mitt humör tills imorgon!!!?

Inga kommentarer: