måndag, juni 08, 2009

Förvirrad och förtvivlad.

Har precis suttit och läst lite bloggar där personerna skriver om sin ÄS.
Jag vet att man inte ska jämföra sin ÄS med någon annans men fan jag blir orolig för mig själv!
Varför inser jag inte vilka problem jag har?
Ja, jag VET att jag är sjuk. Och ja, jag VILL bli frisk..
Men varför fattar jag inte problemen jag har???
Varför förstår jag inte att det inte är normalt att göra allt jag gör?
Att tänka allt jag tänker?
Och att se allt jag ser??
Dessutom är jag livrädd för att söka hjälp. Jag vill ju fan inte!
Jag orkar inte. Jag vill inte!!!
Jag kan bara inte inse att jag har problem och behöver hjälp.
Jag vill hoppas att imorgon, imorgon då vaknar jag upp som gamla vanliga Anki igen.
Men vägen är så lång. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur skiten!
Blir så djävla ledsen och frustrerad.
Hur kan jag rycka på axlarna åt allt???
Om ni bara visste allt jag pysslar med. Om ni bara visste alla mina djävla problem.
Ingen djävel vet, förutom jag.
Det är bara jag som vet hur pass djävla mkt hjälp jag egentligen behöver... men det är bara jag som också inte fattar det!
Även fast det är JAG som gör allting så kan jag inte förstå att jag gör fel???
Det är för fan fel på hela djävla mig.
Jag är trött på skiten men vad fan ska jag göra?????

Inga kommentarer: