onsdag, oktober 31, 2007

Walk idiot, walk!!

Djävlar vad arg jag blir! Nu när man äntligen ansträngt sig för att skriva ett seriöst, hyffsat långt blogg inlägg så ska skiten försvinna. Tack, för all djävla del, tack!!

Jahapp.. då börjar jag om då!
Just nu har jag ingenting att göra (förutom att skriva om detta skit inlägg), så jag tänkte skriva lite i min blogg (!). Borde egentligen plugga men det känns ganska olockande, plugg ligger näst sist på min lista av favorit sysslor.. döden ligger snäppet före, svårt val det där! Hmm..
Nu är det ungefär 1 timme kvar tills min Peter kommer hem från jobbet, känns som om jag räknar sekunder.
På lördag ska jag och min älskling åka hem till Stockholm, inte för att det är ngt fel på Skåne ;) men min mobil längtar hem. Det finns nämligen ingen mottagning här nere så sorry om jag inte hör av mig till folk, men det är svårt när man är nere i någon slags underjordisk-värld!
Idag skrev min mamma att våran kryssning samt buffé är bokad och klar! Tjoho!
På tisdag bär det av på Silja Line båt med Peter, Jossan och Fredrik. Kommer nog bli djävligt bra :) .. Jossan fyller även 19 den dagen så det blir till att kröka och fira rejält!
På lördag är det även flexfest :) .. det kommer också bli himla bra drag! Ska bara inte få samma fylla som sist. Herredjälvar! Det var S J U K T! Har nog aldrig mått så dåligt dagen efter dagen före.. haha, fattade ingenting! :)

You got me at hello...

Inga kommentarer: