måndag, oktober 08, 2007

Psykhem nästa?!

Inatt hade jag världens äckligaste dröm.. fast jag är inte 100 % säker på att allt var en dröm.
Det började med att jag drömde att jag låg i min säng och var skit trött, i min data stol satt Mickan och pratade en jäkla massa skit ;)
Eftersom jag var så trött så låtsades jag som att jag sov och inte hörde vad hon sa.
Ibland svarade jag "mmm.." eller "aah.." vilket jag inte bara gjorde i sömnen utan också på riktigt. Minns att jag låg och sa det i sömnen då jag var halvt vaken och halv sovandes på riktigt.
Tillslut fick Mickan nog och sa att hon skulle gå. Hon böjde sig fram emot mig och skulle ge mig en kram och jag löft lite på mig och kramade henne (men på riktigt så kramade jag väl luften).
Jag hörde mycket tydligt hur hon stängde min dörr efter hon gått.
Då tänkte jag att "nu får jag sova på riktigt" och jag vände på mig i sängen och kröp ner lite mer under täcket.
Några sekunder senare hörde jag min dörr öppnas (lät exakt som på riktigt!!) och då blev jag djävligt irriterad för jag visste att det var någon annan som nu kom in och skulle störa mig.
Jag skrek allt vad jag kunde (på riktigt då jag vaknade helt av min egen röst) "STIIIIIICK!!!!!" och pekade på människan.
Då slog jag upp ögonen och upptäckte mig själv precis ha skrikit väldigt högt och såg min hand peka på en människa!! Som verkligen stod i mitt rum!!
Det låter helt djävla sjukt men det var så det var.
Jag blev livrädd och stelfrusen. Kändes som om jag satt där i flera minuter och pekade på människan, det var väl säkert bara några hundradelar. Jag slängde mig mot min lampa och jag måste sett ut som om jag precis sett en spöke, vilket jag fan hade gjort också.
Jag vet, jag låter ju helt sjuk.. men det är fan sant! Det stod en människa i mitt rum som jag pekade rakt på. Hur skulle jag kunnat hallucinera när mitt finger pekade rakt mot människan på riktigt??
Kunde inte somna om förräns det blev ljust ute.
Har fan aldrig trott på spöken innan men nu kan man ju fan börja undra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyfan.. spöken finns de borde vi veta vid dethär laget.
Vi får se hur det går på landet.
Puss <3 / Mickan