onsdag, oktober 03, 2007

All you fuckin' need is love!

Nu tänkte jag blogga lite, men inte om min dag som varit och heller inte om helgen som kommer.
Nej, jag tänker blogga om min söta lilla pojkvän som jag älskar så sjukligt mycket!!
Det är helt galet, trodde inte att man kunde känna så här för någon. Jag är så kär.
Vi har beställt biljetter till Muse och till Manson, ska bli djävligt kul att gå på det.. sen ska vi snart på kryssning också med Jossan, Fredrik, Betty och hennes pojkvän Tomas.
Det ska också bli kul som fan.. men det som ska bli bäst älskling, det är att få en lång varm kram av dig och en mysig lång kyss när vi ses igen. Är så långt kvar att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!! :(
Jag räknar ner dagarna men det verkar verkligen som om någon djävlas med mig och segar ner varenda minut för att få allt att kännas så mycket längre.
Jag vill iaf säga till dig Peter att;
jag älskar dig så otroligt mycket att jag inte riktigt vet om ordet ens bevisar 1 % av det jag känner för dig. Du är den enda för mig och så kommer det alltid vara. Du och jag föralltid älskling.
Soon I'll be back in your arms...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min snutte! shit fick ju ett sms av dig inatt vakna till och läste. Det kom massvis med tårar i mina ögon tog en lång stund innan jag sommna om. Tror du jag var i tid till jobbet!? Svar nej kom 45minuter försent så klart. Älskar dig och ja det kommer va underbart när väl det sker. Be strong... Har mycket höga förhoppningar om oss Älskar dig mitt hjärta. Kiss me quick, Kiss me to I'm blue

Anki sa...

Åh älskling du är så underbart söt. Hade velat ligga bredvid dig i sängen och pussa på dig då! Du är så dålig som försover dig jämt :P .. till och med morgontrötta jag kommer ju upp!
Jag älskar dig mitt hjärta och japp, jag ska vara stark och hålla ut.. 9 månader är ingenting om man jämför med hur länge vi ska vara tillsammans sen - förevigt!! :)
<3 mitt hjärta tillhör dig.