tisdag, oktober 30, 2007

Ladda ner

Vaaarför går tiden så långsamt!
Kom hem nu älskling. Jag vill gosa med dig!
Igår tittade jag på Surfs Up när Peter var och jobbade och den filmen var hur bra som helst!
As coola figurer i :) .. idag försöker jag ladda ner
The Wild men det går inget bra :(
Måste få ner sånna där tecknade/animerade filmer så jag kan få titta på dom!! Lika bra att passa på att vara barnslig när Peter är och jobbar :P slipper han plågas av mina barnfilmer! :)

Jaja, jag får väl försöka ladda ner någon annan.. men jag förstår mig inte på hur man gör bara. Det vill aldrig fungera när jag försöker och om det fungerar tar det typ 5 veckor innan jag har fått ner det jag vill..... jag måste ju verkligen ladda ner grejer från folk i lappland typ! ;)
Hehe..

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid lilla hunden :)

Inga kommentarer: