söndag, oktober 07, 2007

Hård helg.

Den här helgen har varit otroligt rolig och djävligt hård.
Har gått och blivit sjuk, sjuk som fan dessutom.. men det hoppas jag försvinner efter mina timmars vilande i sängen idag. Har fan inte gjort något annat!
Igår var det bra drag på klubben, jag jobbade trots min förkylning och feber (dock ganska låg).. men jag hade sån jäkla tur att godiset tog slut redan runt 1 tiden så då skyndade jag mig till bilen och hem till min säng.
Idag är det jättebra väder men sjuk som man är så håller jag mig inne, fram tills klockan 7 iaf.. då ska jag över till min själsfrände, bästavän, granne och barndomsvän Mikaela <3
Ska bli mys att träffa henne!
Fram tills dess borde jag städa mitt rum, men icke.. jag tror jag bara lägger mig i sängen snart igen och tittar på ngt dåligt tv program och flyger iväg med mina tankar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ju inte fått se dig på hela helgen :O Inte bra.. men om några timmar får jag se min egna älskling <3
/ Mickan

Anki sa...

Nu är det inte långt kvar älskling. You spin me right round babe, right round like a record baby!! <3

Anonym sa...

Det var skönt att se dig igår! <3 På fredag blir det landet, underbart! Jag älskar dig / Mickan