torsdag, oktober 04, 2007

Idag har varit...

..en väldigt skön dag trots skola och sånt!
Vaknade halv 10 vilket var väldigt skönt.. jag gick upp, käkade frukost och gjorde mig i ordning för att åka till skolan.
Hade en skön håltimme på några timmar mitt på dagen då vi satt ute och pratade skit, segade och spelade poker jag, Jossan, Annica, Carro och Sara :) ..
Var typ 25 grader varmt så på köpet har jag blivit lite brunare. Inte världens snyggaste bränna då jag satt med ett linne men vafan, alltid något!
Får väl åka till solariumet och bättra på den snart.
Efter skolan åkte jag och Jossan förbi Hector och tänkte boka tid för tattueringarna och då fick jag reda på att om jag hade varit lite snabbare hade jag haft en tid imorgon, men att vara smart och snabb är inte direkt en av mina starka sidor.
Shit happens. Ska ringa på måndag och boka tid iaf. Kommer bli grymt!
Efter det åkte jag hem, käkade en god middag och sen över till Mickan. Där satt vi mest och snackade massa strunt jag, Mickan, Malin och Lisa.
Nu är jag hemma, har precis duschat och pratat med Peter!
Sängen lockar väl inte sådär väldans mkt men det finns inte så mkt annat att göra.
Imorgon är det fredag och helg :) alltid skönt med ledigt!
Jag vill ha lov!

Skönt i solen :)

1 kommentar:

Abdelrahman Ellithy sa...

please visit my blog
and leave me a comment or could we backlink each other :



Google adsense unofficial blog
Learn about Google Adsense and SEO techniques and best ways For your site promotion
Secrets reveiled..
Google agsense