tisdag, oktober 16, 2007

Idag är det..

..tisdag, och det innebär att det är en dag mindre väntan tills min pojkvän kommer!
Det innebär en annan rolig sak också, och det är att det bara är en dag kvar tills jag ska höstshoppa med mamma :)
Imorgon ska jag möta henne i stan klockan 09.30 för att äta frukost och sen sätta igång!
Vid 13.00 blir det dock en liten paus.
En hemsk djävla paus. För då ska jag till tandläkarn! :(
Jag hatar att gå till tandläkarn. Pray to God att jag inte har ngr hål eller ngt.
Då kommer jag springa därifrån och aldrig mer öppna munnen för en tandläkare.
Men men, efter det får jag bra tröst, nämligen mer shopping.. så man får väl se det på den ljusa sidan.
Måste boka tid till läkaren imorgon också. Har varit rejält förkyld i närmare 4 veckor nu och idag fick jag reda på att det går ett virus som vägrar ge med sig om man inte får medicin. Viruset är till och med dödligt :S .. det var ju verkligen skit kul att höra!!
Hoppas jag får tid och medicin fort som fan.

Nu är klockan 23.00 och jag borde gå och lägga mig med tanke på att jag har en lång dag framför mig imorgon. Synd bara att sängen är så fruktansvärt tom......

Inga kommentarer: