måndag, oktober 22, 2007

Hel igen.

Nu är jag hel igen efter att ha varit med min älskling hela helgen <3
Han åkte alldels nyligen hem och det är väldigt tomt här nu, men snart är det fredag och då åker jag ner till min gullunge!
Igår var vi och såg Muse och det var riktigt djävla grymt. Så sjukt bra dom är!
Men en sak var skit dåligt och det var att vi hade köpt ståplats biljetter men inte fan fick vi stå där nere och hoppa :(
Nä för då hade idioterna bytt ut biljetterna så dom som var först till kvarn fick byta ut sina ståplats biljetter till andra ståplats biljetter. Inte fan hade dom gått ut med någon info om det så vi alla andra som hade ståplats fick sitta. SÖG!
Men men, Muse ägde som fan och jag hade ju älsklingen att sitta och pussa på när man fick ont i rumpan.
Idag ska jag plugga :( känns ju väldigt roande! Sen ska jag titta på PB och sen sova, sova, sova så dom här dagarna susar förbi.
JAG ÄLSKAR DIG PETER!

Inga kommentarer: