tisdag, oktober 09, 2007

Till Peter - min underbara pojkvän;

Jag hatar att försöka förklara känslor. Hittar aldrig rätt ord.
Jag vet inte om jag är ledsen över att inte ha dig här,
eller om jag är glad över att du snart kommer..
Självklart är jag både glad och ledsen;
glad för att jag snart får tillbringa mina dagar med mig,
men ledsen över att det är så långt kvar.
Gränsen mellan glad och ledsen är ibland bara så väldigt tunn att man blir förvirrad.
Ena sekunden känner jag mig så tom utan dig att jag lika gärna skulle kunna
lägga mig ner och gråta,
andra sekunden kan jag upptäcka mig själv med ett leende på läpparna
för att jag vet att snart är du här.
Peter, min Peter.
Hur ska jag kunna förklara för dig att jag älskar dig mer än
vad ord kan förklara?
Hur ska jag kunna få dig att förstå att du är den enda, den enda för mig?

Du sa idag att tiden går fort för dig när du ser fram emot något, för mig är det tvärtom.
Jag skulle vilja snabbspola tiden. För just nu går allt i slowmotion.
Jag skulle vilja spola fram tills den sekunden när jag får syn på ditt ansikte på stationen och pausa allting för evigt.
Känslor.
Ibland när du ringer och jag ser bilden på dig på min telefon lyser jag upp som en sol och
glädjen bara rusar genom kroppen. Ibland när du ringer känner jag mig nere,
för jag vet att det betyder att du inte är här!
Tro nu ingenting annat än det jag skriver. Jag tvekar inte över någonting alls.
Du är det bästa som hänt mig på otroligt länge.
Och den här lilla skit delen att vi bor 50 mil ifrån varandra går att ändra på så småningom.
Jag står ut. Jag hoppas du gör det också.

.

Times are hard, times have changed, don’tcha say?
But I keep holding onto you
It’s hard to keep the faith alive day to day
Leanin’ on the strength I’ve found in you
You’re the hope of all the earth
You are my hope
You are my strength
You’re everything, everything I need
You are my hope
You are my life
You are my hope

.

Älskling,
längtan efter att få ha dig hos mig igen är enorm. Utan dig är jag inte hel.
Please come and fix me!!
Jag älskar dig Peter. Det är synd att jag inte kan visa det varje dag.
Men jag hoppas du vet om det, längst in i hjärtat!

1 kommentar:

Anonym sa...

O älskling du är mitt allt. Så söt som du är kan man va det?! Jag hoppas att det kommer vara vi för evigt. Drömde ju om dig häromdagen det var underbart fast perverst :D Du betyder så enormt mycket går runt och tänker på dig var sec. fast var 1000 del när jag nu sover sjukt det som hände idag. fattar värkligen noll jag hoppas att du förstår att jag är så emot det så tro på mig varför skulle jag villja skada dig förstår hur det känns.. vill att du ska kunna lite på mig jag litar på dig ! ! Älskar dig för evigt din pojkvän Peter