onsdag, oktober 24, 2007

En dag mitt i veckan.

Idag tittade jag på en av jordens sämsta filmer, Matrix!!
Den innehöll nästan allt jag hatar med filmer;
science fiction,
action,
datorer,
oförstålig handling,
övernaturlighet,
längre än 1.30 timmar.
Det enda som skulle göra pricker över i:et det skulle varit om någon av mina hat skådespelare var med också, så som;
Arnold Scwartzenegger
Nicholas Cage
Bruce Willis.
Då hade jag faan stängt av på en sekund!!

Jaja.. nu sitter jag och spelar Guitar Hero med Jossan :) sjukt bra jag är!! Hon med! :)
Fast jag är självklart bäst, mohahah..
Snart ska jag plugga och sen plugga och tillsist plugga.. looking forward to it.
Imorgon ska jag packa för på fredag åker jag ner till min pojkvän <3 ska ta bilen ner vilket tar typ 6 timmar så jag har bränt en jääkla massa CDskivor så jag ska överleva bil resan.
Har bland annat bränt;
50 cent,
Justin Timberlake,
Darin,
Backstreet Boys,
Måns,
och Eminem.
Så min bilresa kommer bli underbar! :D ..
Haha.. noooo waay att jag har gjort det.. det är fan inte ens musik, det är mer.. hmm, jaa.. SKIT!

Nu ska jag rocka loss på Guitar Hero once again :D

2 kommentarer:

Mickan sa...

Fyfan, trodde du hade fått en jävla smäll och blivit sjuk i huvudet när jag läste att du hade bränt domdär artisterna.
Blev orolig som fan innan jag såg att du bara drev.
Skräm mig aldrig sådär igen! haha.
<3

Anki sa...

Hahahahh :D gumman då.. den djävla smällen måste vara gigantisk för att jag ska börja lyssna på sånt där!
:D jag har bara bränt bra musik och med det menar jag FUCKIN' HÅÅÅRD ROCK!! ;) <3 love you!