måndag, oktober 29, 2007

Väntan.

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem.
Han är och jobbar och jag gosar med hans lilla hund :)
Igår var vi och såg 1408, sjukt rubbad film.. trodde jag skulle dö!
Ska aldrig mer sova på hotell iaf..
Frågan är vad man ska hitta på idag tills han kommer? .. Jag borde plugga, men jag orkar inte idag.. tar det en annan dag. Ska nog lägga mig och glo på film nu och sen äta lite frukost.

Mikaela Sjöö, du är otroligt saknad!!
Jag vill träffa dig nu, nu, nu.. och bara prata massa strunt!
Du är min bästa vän :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling saknar dig ! vill ligga och kram på dig ! sitter på jobbet har det väldigt Trågit! ! ! många kyssar! ta det lungt med min lilla vovve du kan ju öva lite på Sega rally din sopa ÄLSKAR DIG ! !

Mickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mickan sa...

Förstå att jag saknar dig sjukligt mycket!!!
Har inte träffat dig nu på många timmar, och det dröjer många till innan jag får se dig! :(
Blä, jag vill att du ska komma hem till mig, behöver dig här hemma <3
Jag älskar dig finst, älskar dig sjukt mycket gör jag!

Anki sa...

Mickan: Jag saknar dig också som faan!! Har ingen mottagning på min telefon här det är därför jag inte hör av mig. Men jag ringer dig senare idag så kan jag gå till ngt ställe där jag har mottagning. Jag älskar dig som fan!

Anki sa...

Peter: Jag vill ha dig här :( .. hatar att du går på morgonen! Blir så ensamt i sängen då!! Din vovve tar det väldigt lugnt just nu, han hoppade precis upp i sängen efter att ha vart ute och blivit smutsig! :P haha.. ja, ja, ja, jag ska ta ner honom! :)
Tro mig, jag kommer vinna över dig lätt på Sega.. du hade bara tur igår! :) Älskar dig mest!