torsdag, oktober 11, 2007

Det ska bli så djävla skönt..

..att åka ut till mitt landställe imorgon med min underbara Mikaela!!
Bara koppla av och komma bort från allt ett tag.
All skola, allt festande och allt annat också.
Kan nog verkligen vara bra för mig då jag har varit dödligt sjuk i mer än 1 vecka nu!
Det enda som är jobbigt är att det blir tidig uppgång på söndag, jag ska gå på teater klockan 12 inne i stan. Ska iförsig bli jäkligt roligt tror jag.. ska se Djungelboken och jag har hört att den ska vara sjukt rolig!

Nu är det 1 vecka kvar tills min älskade pojkvän kommer upp och gosar med mig.
Längtar så enormt mycket. Galet, galet, galet!!!!
På söndagen ska vi gå på Muse tillsammans :D kommer bli grymt!!!
Muse är ett av dom bästa live banden någonsin. Längtar som fan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sega framför tv:n..
Fick precis reda på en grej av min dumma dumma DUMMA pojkvän!! ;)
Om du inte vill förstöra Prison Break så läs inte;
Dom har huggigt huvudet av Sara :( .. jag som trodde att hon och Michael skulle vara tillsammans jämt. Hatar den där dumma serien, blir aldrig som jag vill.
Värst av allt var ju att Psychot dog. Han var ju bäst!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu är det nääära! snart, snart, snart ÅKER VI!
Bara du och jag älskling <3
Det ska bli såå skönt!
/Mickan

Anki sa...

Nu är det djävligt nära :D .. om ungefär 1 timme är vi på väg!!! Faaan vad skönt det ska bli :D JAG ÄLSKAR DIG!!!