söndag, oktober 07, 2007

Hell is for real!!

Fan vad jag hatar att sakna människor.. det är fan hemskt!
Går runt med en jobbig djävla känsla i kroppen hela tiden, vill inte sakna dig Peter. Jag vill ha dig hos mig!
Är inte kul alls det här.. orkar inte vara utan dig men det finns ingen bra lösning som gör att jag får vara med dig. I'm getting insane!!
Och det är oändligt lång tid tills jag slutar skolan.. shit, vill inte ens tänka på hur lång tid det är. Hur lång tid jag kommer få sakna dig. Du har verkligen snott en bit av mitt hjärta och enda gången mitt hjärta är riktigt helt igen det är när jag har dig bredvid mig.

I can't take another night
Burning inside this
Hell is living without your love
Ain't nothing without your
Touch me
Heaven would be like hell
Is living without you
Nights get longer and colder
I'm down begging to hold ya
On my own and I feel like hell
Is living without you
Nights get longer and colder
I'm down begging to hold ya
On my own and I feel like hell
Is living without you

Inga kommentarer: