söndag, maj 31, 2009

Lång fredagkväll!

Oj vad sliten jag var igår!
Haha, blev en lååååång fredag.
Började med att jag träffade Jossan på dagen och vi gjorde oss i ordning och allt sånt där.
Sen kom det lite folk över till mig vid 8 tiden och då förade vi här tills det var dags att gå ut på krogen.
Väl på krogen (efter många om och men..) så hade vi skit skoj!
Var på Debaser på Medis och det var riktigt trevligt.
Kom inte hem förrän vid 5 tiden och somnade inte förrän vid 10.00 ;)
Klockan 12.30 gick vi alla upp så jag kan ju säga att jag var LAGOM trött igår!!
Kunde knappt hålla ögonen öppna under Robinson så jag fick skicka hem Mickan direkt efter det och bums i säng.
Inatt har jag sovit i över 12 timmar, helt underbart och det behövdes verkligen.
Känner mig som en ny människa idag... en sliten människa som fortfarande är bakis dock :P

Inga kommentarer: