söndag, maj 17, 2009

Här klagas det hej vilt!

Förlåt, förlåt för dålig uppdatering!
Det klagas hej vilt på mig.. speciellt från en flicka vid namn Mikaela.
Jag ber om ursäkt för alla gånger du har klickat in på min blogg och blivit besviken, arg, ledsen, förbannad, gråtfärdig och förtvivlad över att jag inte har uppdaterat.
Hur ska jag någonsin kunna återgälda dig för all den smärta du har upplevt dom gångerna?
Jag känner mig hjälplös.
Kanske det helt enkelt får blir så att det är jag som får stå för kostnaderna för dina besök hos psykologen framöver?
Jag menar, det är väl inte mer än rätt att jag ska betala för dom samtalen där du beklagar dig och berättar för honom hur det känns att klicka in på en blogg med så dålig uppdatering.
Förlåt Mikaela, förlåt!
Jag förstår att jag har gett dig men för livet. Ärr som inte går att läka.
Jag skäms.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir svårt att förlåta något som detta, jag trodde att min bästa vän skulle uppdatera sin blogg för mig.
Känns som ett stort svek, men klart jag förlåter dig... ge mig bara lite tid.
Älskar dig gränstlöst i alla fall, trots att du vart en idiot.
/ Din Mickan