torsdag, maj 28, 2009

Hjärtklappning.

Hur i hela helvetet kan man få hjärtklappning av 1 knäckemacka??
Jag hatar det.
Det är så sjukt läskigt när hjärtat slår så fort och hårt att det känns som om det ska hoppa ur.
Efter hjärtklappningen känns det alltid som om hjärtat slutar slå i några sekunder och jag blir lika rädd varje gång och tänker;
dog jag nu?
Sen börjar det slå normalt.
Men strax efter det blir man snurrig och illamående, och det är de jag är nu.
Så det är bara att glömma middagen för idag..
Frukosten och lunchen blev "glömd" idag också så med andra ord gick den här dagen bajs.
Förutom min smoothie som jag fick i mig imorse har jag inte fått i mig mer än 2 knäckemackor.
1 på jobbet och 1 alldeles nyss.
Skit också!
Ska gå och köpa jordgubbar som jag förhoppningsvis kan äta ikväll.
Djävla fuckin' skit ätstörning.

Inga kommentarer: