söndag, maj 10, 2009

April? Maj? Sol? Regn?

Vilket konstigt väder vi har haft idag.
Imorse regnade det, sen blev det sol och varmt, sen regnade det som fan och nu är det sol och varmt igen!?
Är det april eller är det maj?
Idag har jag inte gjort speciellt mkt.
Jag var ute på en regnig promenad imorse och när jag kom hem städade jag upp efter igår.
Det är sjukt vad jag kan grisa till det när jag har myskväll med mig själv!
Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och grattade Trisse på födelsedagen och lämnade kvar Kiedis för jag åkte nämligen iväg och tränade sen!!
Tränade!!!
Och djävlar vad skönt det var men också sjukt jobbigt och sjukt pinsamt.
Hur fan kan man tappa så sjukt mkt?
Jag pallade inte alls lika mkt som innan men men.. bara att ta nya tag.
Nu är jag hemma igen och är helt mör i kroppen.
Kiedis ligger och sover och när han har vaknat ska jag ut på en promenad med honom och sedan hem och slå mig ner framför TV:n med en skål med fruktsallad. MUMS!
Puss på er.

Inga kommentarer: