fredag, maj 22, 2009

VARNING!! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!

Jag för 2 år sen.




















Sen gick något snett.....


Anorexi är ingen vacker sjukdom.
Anorexi är inte lycka, anorexi är en strävan efter falsk lycka.
Ju mindre siffror som visas på vågen, desto mer kommer man sträva efter lyckan man tror att man kan nå.
Men egentligen är lyckan ouppnålig. Den finns inte.
Lyckan försvinner i samma fart som kilona lämnar kroppen.
Anorexi är fruktansvärt. Hemskt. Läskigt.

Jag blir rädd när jag ser dessa bilder.. för när jag tog bilderna såg jag inte att jag var tunn.
Djävligt tunn.
Det enda jag såg var att jag måste gå ner i vikt. Mer, mer, mer, mer!!!
När jag tittar på bilderna idag blir jag ledsen.
Ledsen över att detta kunde hända mig?
Varför? Vad gjorde jag för fel?!
Jag vill ut ur det här helvetet nu. Jag orkar inte längre.
Jag vill bli jag igen.

(Om ni klickar på bilderna får ni upp dom i en större och tydligare bild...)












































5 kommentarer:

Vicki sa...

Hey hjärtat, ja finns här o hjälper dig gärna om du behöver hjälp på vägen. bara hojta till.
saknar dig. Många kramar Vicki

Anki sa...

Hej gumman.
Tack! Det värmde.
Du vet att jag finns här för dig också.
Vi får ta och ses någon dag!!
Puss, jag saknar dig jättemkt.

Anonym sa...

Min kärlek till dig är gränslös, jag finns alltid vid din sida, alltid!
I mina ögon är du alltid vacker, för du är alltid min Anki, alltid genom allt.
/ Mickan

mergime sa...

aj så tunn :/
fortsätt kämpa.
du kan klara detta
vet hur det är att vara i detta eländiga helvete !!
skickar styrkekramar..

Anki sa...

Mergime: Tack! Jag skickar styrkekramar tillbaka till dig. Det är inte lätt när det är svårt!

Mickan: Jag är dig evigt tacksam! Hur ska jag någonsin kunna ställa upp för dig på samma sätt som du ställer upp för mig? <3