lördag, maj 23, 2009

Jag är så djävla förbannad!

Fan vad arg jag är!!
Jag verkligen bubblar över av ilska.
HUR I HELA DJÄVLA HELVETET KUNDE DET HÄNDA MIG?!!!!!!!!!!!!!?!?!?!??!???!??!?!?
Jag vill slå något. Jag vill ha sönder något. Jag vill göra någon illa.
Jag vill ur det här djävla helvetet.
Det är inte rättvist!!!!
Varför?! Varför?? Varför????
Jag hatar att jag inte ens förstår mig på min egen sjukdom.
Jag hatar att jag inte kan styra över mitt egna liv.
Jag hatar att jag inte kan sluta tänka mina egna tankar.
JAG HATAR HELA DEN HÄR DJÄVLA SKITEN!!

Jag vill ge upp. Jag vill sluta kämpa.
Men jag kan inte ge upp. Jag vill bli fri!!!
FRI!!!!!!!!!!!!
Men ingen förstår hur djävla svårt det är när jag inte ens känner känslor som friska människor känner.
Hur känns det att vara hungrig?
Hur känns det att vara mätt och belåten????
Hur känns det när man är så hungrig att man blir irriterad på allt?
Hur känns det att sova en normal sömn??
Hur känns det att oroa sig över om håret är fint imorgon???
Hur känns det att lyssna på kroppen??
Hur känner man vad man är sugen på?????
Hur känns det att äta mat och njuta??
Hur känns det att tugga?!!?!?!?!
HUR SMAKAR MAT??????????????????????????

Fan. Jag blir så djävla ledsen och förbannad.
Hur kunde jag låta det här ta över mitt liv?
Jag vill bara ha ett normalt förhållande till mat. Jag orkar inte längre!!
Vikten är det minsta problemet. JAG SKITER I VAD JAG VÄGER!!!!!!
Men hur ska jag någonsin kunna acceptera min kropp om jag inte kan acceptera mat??

Jag blir så djävla trött på det här. Så djävla trött!!
Låt mig bli normal igen. Låt mig bli kvinna.
Ge mig tillbaka mitt självförtroende. Mina bröst.
Min mens. Mitt hår. Min hud.

JAG VILL BYTA VÄRLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: