söndag, maj 24, 2009

Frukost.

Idag är det äntligen lite bättre väder än dom senaste dagarna!
Var varmt imorse när jag gick morgonpromenaden med Kiedis.
Kom hem strax innan 13.00 och då var det bara att bege sig till tvättstugan och sätta igång maskinerna.
Sjuuukt mkt tvätt hade jag för jag är expert på att boka och skjuta upp mina tider.
Men idag tog jag tag i saken och nu tvättas mina kläder!

Har precis ätit frukost. Är jättesvårt att äta på "morgonen" (klockan är ju fan snart 14.00)..
Så det blev inte en sån höjdar frukost kanske, men för mig var det bra!
Brukar ALDRIG äta frukost egentligen så det kändes ändå bra jobbat.
Ikväll är jag bjuden på middag hos mamma och pappa.
Brukar alltid säga nej och komma med någon usel bortförklaring men idag när mamma ringde rättade jag till mitt svar precis efter jag hade sagt nej.
Jag får tillochmed välja middag så det är väl bara att bita i det sura äpplet och käka middag hos dom.
Ska bara komma på något att äta också.. helvete vad svårt det är!!!!!!!!!!

Min frukost idag! Jättegod och tur är att jag ÄLSKAR jordgubbar för det får jag nästan alltid i mig.

2 kommentarer:

Josefinne sa...

Din frukost såg ju ut som en hotellfrukost! :) skit gott ju!

Anki sa...

Haha hotellfrukost?
Vilket hotell serverar bara frukt till frukost? ;)
Men gott var det! Fräsht och friskt!