tisdag, maj 26, 2009

Dubbla budskap.

Åh vad jag är nöjd efter att ha varit hos frisören!! :)
Blev riktigt snygg i håret.
Tack, tack, tack!!! Äntligen något jag kan vara nöjd med när det gäller mig själv!
Resten är skit.
Har en riktig djävla pissdag idag.
Vill gräva ner mig under jorden och ligga där tills allt är bra igen.
Jag orkar inte med den här oron. Jag vill bara vara trygg i mig själv!
Träffade på två personer idag som jag inte har träffat på jättelänge.
Jag känner knappt igen mig när jag träffar folk.
Det är inte samma självsäkra, roliga, snygga Anki längre.
Visst jag snackar lika mycket fortfarande men medans jag snackar går mina tankar i 170 km/h.
"Vad tittar dom på??"
"Ååå jag vill härifrån!!"
"Låt mig gå"
"Sluta prata med mig"
"Sluta titta på mig"
"Rör mig inte"
"Krama mig FÖR FAN inte"
"Dra, stick, försvinn, lämna mig ifred"


JA! Jag är falsk. Men det hör liksom till....

Inga kommentarer: