fredag, maj 08, 2009

Nykterheten är snart över.

Idag är det bara 2 veckor nykterhet kvar för mig!
Det är sjukt hur mkt jag längtar efter att gå ut på krogen igen och den 22:a ska jag och Jossan ut och supa skallen av oss!!!
Fan vad underbart kul det ska bli.
Jag har ju inte krökat sen nyår, det är ett bra djävla tag sen!!
Visst jag har druckit lite men inte blivit full sen nyår, det tycker jag är djävligt bra jobbat.
Bara att vänta och se nu på hur lite jag kommer bli dyngrak på, haha.

Idag är jag oerhört trött. Så det enda jag kommer göra ikväll är att spendera någon timme till framför TV:n!
Klockan 21.30 är det VÄLDIGT VIKTIGT att kolla.. Dregen är ju på TV igen!!
Så jag får absolut inte somna innan dess.
Men efter det, då kan jag gärna somna och drömma söta drömmar om en av mina dröm män.
Raaooww..

Inga kommentarer: