söndag, augusti 30, 2009

Tatueringsmässan och teater

Tjena gänget!
Har nyligen kommit hem ifrån stan.
Jag och Mickan var och käkade middag och sen gick vi på teater och såg De tre musketörerna. Den var sjukt djävla bra. Fullt ös!! All the time.
Verkligen något jag rekommenderar, dock är det visserligen slutsålt..

Anyway.
Igår var jag som sagt på tatueringsmässan. Det var ett djävla drag på den dagen och kvällen!
Kom dit vid 6 tiden och jäklar vad folk det var!
Vi gick iväg ett gäng och käkade och drack lite på en pub i närheten och knatade sen tillbaka till mässan. Lite lagom lulliga!
Hängde i Tumba båset en del av tiden och annars sprang jag väl mest omkring och snackade med alla människor.
Efter mässan drog vi till Rocks och HELVETE VAD FOLK!!
Kön sträckte sig fan flera djävla meter bort.
När vi stod där och väntade på att våran reservation skulle bli reggad så vi kunde gå före kön så kom fuckin' PHIL KYLE fram till mig och frågade om jag ville in.
Såklart jag ville det och såklart han ville ha in mig. Haha!
Det kändes faktiskt djävligt coolt att han "drog" med mig in.
Men dum som jag är så tackade jag nej när han "drog" i mig vid ingången.
Sa att jag inte kunde lämna dom andra 6 utanför och strax därefter så kom vi in ändå.
Märkte dock att Boyan inte hade kommit in så jag gick ut och tog en cigg med honom och då beslöt vi oss för att dra till en annan krog.
Tror den hette Ego..
Stannade inte där så värst länge heller utan vi tog en taxi hem till mig omkring 2 tiden.
Hos mig hände allt det ni tror och lite till.
För att citera; "det var bakifrån, framifrån, från sidan, långtifrån.." ... you get the point ;)

Men nu börjar klockan dra sig. Ska upp tidigt imorgon och jobba fram till 18.00!
Så med andra ord; dags för godnatt-ciggen och sen god natt!

Inga kommentarer: