onsdag, augusti 12, 2009

Kontor är fan inte kul.

God morgon gänget!
Fan, nu börjar det bli riktigt tradigt att sitta här på jobbet..
Jag är absolut inte den som gillar att jobba och jag är ännu mindre någon kontorsmänniska.
Tröttnar sjukt snabbt och ser absolut inget nöje med att sitta och hålla på med papper och program på datorn.
Tänk om jag kunde få vinna pengar på lotto?
Så att jag blev så där äckligt ekonomiskt oberoende.. det skulle jag fan gilla!
Eller så skulle jag kunna gifta mig rik?
Gå hemma hela dagarna, shoppa på min mans kreditkort, bli försörjd.. åh ja, det skulle jag gilla!
Det kan väl inte vara så djävla svårt att hitta någon rik och villig person?
Jag får ge mig ut på jakt!

Anyway, igår träffade jag Jossan :)
Det var ett tag sen nu så det var himla roligt!
Vi spelade Guitar Hero som vanligt och snackade bort hela kvällen över ett paket cigg.
Idag ska jag träna efter jobbet och sen måste jag städa.
Shit, det känns fan som om jag städar hela tiden!!?!
Jag skyller på Kiedis, den lilla dammråttan, han drar ju in smuts hela tiden ;)

Nä, nu måste jag börja sortera min djävla hög med order.
Ååh, snälla skjut mig!!!!

Inga kommentarer: