måndag, augusti 24, 2009

Spooky!

Tjena gänget!
Sjukt vad trött jag är, skulle kunna somna nu på en gång.
Ingenting som håller mig uppe heller så jag går nog faktiskt och lägger mig snart.
Igår var jag och hämtade Kiedis hos mormor och morfar och framemot kvällen kom Johan över.
Vi tog det lugnt mest. Spelade lite Guitar hero, käkade mat och tittade på film!
Såg en sjukt läskig skräckfilm som jag inte kommer ihåg namnet på.
Frågan är hur jag ska kunna sova ikväll förresten??
Johan sov här igår så då kunde ju han skydda mig om det skulle kommit spöken.
Men inatt då???

Idag har jag umgåtts med Johan fram till 6 tiden och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Mest slappat i soffan och bara tagit det lugnt.
Ska upp och jobba imorgon klockan 09.00! Hmpf.. jaja.. snart är det ändå helg igen :)
Då blir det tatueringsmässa och överraskningsfest.
Puss på er.

Inga kommentarer: