tisdag, augusti 11, 2009

Sweet dreams!

Jag börjar gilla det här med att sova.
Lite trist att man måste vakna till en alarmerande mobil bara och därefter inse att man faktiskt ligger själv i sängen!
Damn..
Men men, inatt drömde jag fan en ännu härligare dröm än igår ;)
Handlade om samma person men den här gången kan drömmen verkligen få uppfyllas.
Undra varför jag drömmer om honom hela tiden??
Det mest realistiska vore om mina drömmar handlade om Anthony nu när dom har börjat repa igen..
Typ att Anthony har skrivit en låt och att han vill provsjunga den för mig, sen helt plötsligt sitter vi där och hånglar.. ;)
Så brukar mina drömmar se ut.
Men nä, nu handlar dom om Jens "Jerry" Malmlöf "Hoffmaestro"..
Inte mig emot visserligen, men vart kommer det ifrån?!

If I sing my little song would you follow me home?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va sött att du drömmer om din idol..

Anki sa...

Haha, ja visst är det! Närmre än så kommer man väl inte..