lördag, augusti 22, 2009

Här var det bakfylla.

Ouff! Fy satan.
Lever jag? Är jag död? Förlamad?
Vettefan.. Hela min kropp protesterar idag!
Jag undrar alltid om det egentligen är värt det?
Att må skit dagen efter. Och ja, fan... det är fan värt det!
Hade riktigt kul igår! Jag och Mickan var långt ifrån nyktra och en sån kväll kan bara sluta på ett sätt.
För min del blev det en lång kväll. Åkte inte hem förrän 8.00 imorse.
Var natten spenderades får ni lista ut själva..
Ingen sömn blev det iaf så när jag kom hem imorse gick jag och la mig på en gång och vaknade inte förrän runt 14.00 idag!
Sen dess har jag mest ägnat min tid till att glo på film och springa till toaletten för att spy.
Hej bakfylla!
Hur som haver, kvällen var rolig som fan och ett stort plus var att jag träffade Sebbe igår också!
Har saknat honom som fan men nu har vi bestämt att vi ska ses på tisdag.
Good old times!

Inga kommentarer: