torsdag, augusti 06, 2009

Du.

Klockan är mitt i natten och jag är fortfarande vaken, men det gör inte så mkt.
Jag är ledig imorgon så då kan jag sova ut :)
Ska dock städa och tvätta men det är ingen brådska! Har hela dagen på mig..
Kommer nog vara vaken någon timma till eftersom det finns en sak som snurrar i mitt huvud.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, är skitsvårt att ta på det jag känner!
Varför är känslor så djävla konstiga?
Eller är det bara jag som gör allting så sjukt svårt?
Fan vad skönt det vore om någon kunde säga exakt hur det ligger till, om någon kunde säga allt det jag inte vågar säga till mig själv..
Det skulle verkligen underlätta eftersom jag själv inte förstår vad jag känner.
Jag vet bara att du får mig att le, och om så bara för tillfället, så är det leendet väldigt efterlängtat.

Nu kan du få mig så lätt..

Inga kommentarer: