onsdag, augusti 19, 2009

The rest of the week.

Och nu är onsdagen slut.
En ganska händelselös onsdag faktiskt! Inget som är värt att nämna iaf..
Imorgon är det torsdag och då ska jag jobba..
Efter jobbet ska jag träffa Richard och umgås! Yeheey.
Sen är det fredag.
Då ska jag träna, lämna Kiedis hos någon hundvakt och sen göra mig snygg inför kvällen.
Hector ringde i måndags och berättade en rolig nyhet, kan tyvärr inte skriva vad eftersom han inte visste om det var 100% säkert.
Men however, vi ska iaf ut och fira!!
Så det blir djääävligt kul.
Hela gänget från studion och sen tar jag med mig Mickan och Bjellan.
Lär bli ett fylleslag på en HÖG DJÄVLA NIVÅ ;)
Men fan gänget, det är så det blir ibland.
På lördag ligger jag väl antagligen bakfull i någon säng och klagar över mitt tillstånd.
Sa inte jag förra helgen att jag inte skulle dricka igen?
Shit vad onödigt att ljuga sådär! Sorry..

Inga kommentarer: