lördag, augusti 15, 2009

Inflyttningsfest hos Johan

Och så var det lördag, det betyder att det är dags för fylla!
Jag kom nyss hem från Johan, var hemma hos honom igår och tog det lugnt.. sov kvar där för det är en bit att åka!
Nu sitter jag hemma hos mig, nyduschad och väntar på att Jenny ska komma över.
Vi ska göra oss snygga inför kvällen och sedan blir det en himla massa snack kan jag tänka mig också!
Var ett bra tag sen jag träffade henne så we have to catch up!
Senare fram emot kvällen åker vi till Johans inflyttningsfest.
Jag är djävligt taggad. Och ännu bättre blev det när Jenny ville haka på.
Jag har saknat henne som fan och det ska bli grymt kul att träffa henne nu.
Dock brukar det alltid spåra när vi tillsätter alkohol i vårat umgänge ;)
Haha, men vafan gör det?
En inflyttningsfest kan ju absolut inte bli samma sak som en kväll på krogen, duschandes i vattenspridare, två djävligt packade brudar och en lång historia.

Ha en bra lördag gänget så hörs vi imorgon.
Kan förbereda er på att morgondagens inlägg kommer se ut ungefär såhär;
Ååh fy faaan.. jag ska ALDRIG mer dricka! Mår som ett djävla as.
Varför utsätter man sig själv för det här?
Djävlar vad bakfull jag är. SÅ djävla ovärt!

Inga kommentarer: