tisdag, augusti 18, 2009

Manson, In Flames, Killswitch Engage

Nyss hemkommen från kvällsrundan med Kiedis.
Fy satan vilket väder det är nu, känns som höst.
Dock tycker jag att det är lite mysigt, men vettefan om det känns så mysigt att sitta här själv?
Alltid när hösten börjar närma sig blir jag så otroligt sugen på att ha en pojkvän!
Tänk om det kunde vara lite enklare bara?
Att man kunde bestämma vem man skulle bli kär i och vem som skulle bli kär i en själv..
Fuck love!
Pallar inte ens skriva om skiten......... blöööööööööööööhhhhhh...........

Hämtade ut lite konsert biljetter idag!
Marilyn Manson 9 november och In Flames och Killswitch Engage den 11 december.
Kommer bli nice som satan!
Jag hoppas på fler grymma konserter under hösten och vintern.
Skulle gärna gå på Muse också, men ingen verkar sådär jättepepp på att haka på mig.
Har redan sett dom en gång så det går visserligen ingen nöd på mig.
Men fan, dom är ju så sjukt grymma live!!

Your silence haunts me, but still I hunger for you..

Inga kommentarer: